Płatności i dostawa

PŁATNOŚĆ



Karta kredytowa

Po wybraniu karty kredytowej jako metody płatności naciśnij przycisk „Kup”. Zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony, gdzie możesz wybrać typ swojej karty kredytowej. Następnie należy wpisać poprawne dane karty i potwierdzić płatność. Pieniądze zostaną pobrane z karty kredytowej po złożeniu zamówienia.



Stripe

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie zostaniesz przekierowany do systemu płatności Stripe. Na stronie płatności systemu Stripe możesz wybrać jedną z dostępnych form płatności np. Karta kredytowa, Przelewy24.



PayPal

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie zostaniesz przekierowany do systemu płatności PayPal. Zaloguj się do systemu za pomocą swojego loginu i hasła i dokonaj płatności. Do dokonania płatności w systemie PayPal wymagane jest konto Paypal.




DOSTAWA



Dostawa do Polski

Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny.

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm: DPD, InPost, Raben. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie.

Koszt dostawy jest uzależniony od łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.

  • DPD przesyłki do 30 kg = 22 zł - przewidywany czas dostawy 24h
  • InPost przesyłki do 25 kg = 15 zł - przewidywany czas dostawy 48h
  • Raben przesyłki od 60 kg = 150 zł - przewidywany czas dostawy 48h



Czas dostawy

Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy. Za czas dostawy uważamy czas od momentu nadania przesyłki przez nasz sklep do momentu odbioru przesyłki przez adresata. Czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia!

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

W przypadku 90% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

Niestety te 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.



WhatsApp
Zadzwoń do nas
Wyślij e-mail